seguidores

Thursday, June 23, 2011

kena batang hidung sendiri

'what you give, you get back'
eceh.. macam scorpion pulak rasa nya
hah! bukan nak kate aku boleh ganti group kalajengking ni
memang harapan setinggi puncak himalaya nak dapat
aku cume nak kate yang ape yang aku buat dulu,
dah kena balik kat dri aku sendiri
memang aku tak jangka, memang tak aku duga
tapi itulah lumrah dunia
dulu aku tinggalkan dia sebab cinta lama datang kembali
aku tinggalkan dia semata-mata aku sayang sangat kat yang lama
dan, itu yang jadi balik kat aku sekarang
dan sku tahu macam mana rasa sakitnya hati ni
tapi aku tak marah, sebab aku dulu buat benda yang sama
aku nak mintak maaf kat mereka yang pernah terluka sebab aku
aku juga maafkan kat mereka yang terasa pernah sakitkan hati aku
kita 0-0 ok..?
assalamualaikum
peace yaw..!

3 comments:

Cik Amy said...

oh...ya..kadang-kadang apa yang kita pernah buat kat orang, akan kena balik kat kita.

awl2 lagi kat muka dunia ni dah kena...dapat cash...sedebuk...

kamal "Özil" haziq said...

tu la cik amy nye.. tak sangke plak secepat ni kne balik.. huhuhu.. nak nyesal pn tak gune ny punnn..

MahabbahOhAyin said...

kalau kita buat orang,
orang akan buat kita balik.
Allah kan maha adil :)