seguidores

Sunday, September 11, 2011

kay ef si

semalam aku dengan kawan aku pergilah tebus hot tiket, so dapatlah kitorang makan kfc. cuma yang tak bestnya, banyak sangat stok tak ada. nak tebus colonel burger, tak ada. cheesy wedges pun tak ada. huh! apa pun tak boleh. lastly aku tebus 2 ketul ayam, tu pun just ada spicy yang tak berapa nak spicy, maybe rempah kat tempat diorang pun tak ada stok agaknya. panas jerk semalam. cuma hujan kat area shah alam telah menyejukkan hati. kitorang beli take away aje. beli dekat kfc satu tempat tu, then makan dekat dataran bawah. lepas makan lelap kejap, wawawa! bukan tak nak balik, tapi kitorang tunggu si adi dengan ina. kira dalam pukol 130 la kitorang berambus dari sane. mengantok der. apapun, kfc kat area tu, maybe itu yang first and last aku datang. kalau nak aku datang lagi, sila pastikan stok semua ada. hehe

No comments: