seguidores

Sunday, September 11, 2011

rilek je..

kalau orang dah taknak dengan kite, nak buat macam mane.. kau nak pertahankan hak kau boleh, tapi jangan pakse.. sebab perkare yang dipakse, tak ke mane.. pakse-pakse ni macam kau tipu diri kau sendiri.. kau lupe kan je die.. bunga bukan sekuntum bro.. yes aku taw, bukan senang kau nak lupe kan die, nak 2 tahun plak kan kau dengan die tu.. so, kitorang as adik-beradik kau ni, tak kan lepas tangan punye.. maksud aku bukan pukol budak tu, kang ade ke lokap jugak nanti.. maksud aku, kitorang ni yang akan selalu dengan kau, buat kau happy.. buat kau lupe kan kejap.. so, kau rilek saje bro.. kitorang sentiase ade dengan kau.. kalau aku tak angkat call kau ke, kau taw nak carik aku kat mane kan.. si monyet tu pun ade.. rumah kitorang pun kau taw kn.. tadahal punye la bro.. kicik punye hal.. hehe

No comments: