seguidores

Monday, February 28, 2011

.

comel macam kami berdua

ada orang tanya aku
"tak update blog ke?"

ahah! terima kasih sebab menjadikan ia
satu entry untuk post kali ini
HAHAHAHA
korang kalau tengok background blog ini
jangan ingat aku yang buat susun gambar-gambar ni
aku lame dah tinggalkan koje-koje ni
ini semua koje mrs.panda

semuanya bermula siang tadi
tetiba aku ingat nak tukar backgroung blog
cari punye cari, skali teringat yang mrs.panda ada create gaambar bersama
apa lagi, aku teros bukak gambar tu and jadikan background imej
CANTIKKAN....... (hehehe)
setinggi-tinggi terima kasih (tinggi lagi gunung everest)
saye ucapkan kepada mrs.panda sebab edit gambar ni
cantik! i like
kat bawah ni aku uploadkan gambar sebenar yang telah mrs.panda edit
loveyousomuchmrspanda!

No comments: