seguidores

Thursday, February 17, 2011

youtube, terima kasih!

hurm..
even tak dapat nengok dekat panggung wayang,
nengok kat youtube pun boleh la an..
dari tak dapat tgk lgsg...
HAHAHA..

alkisah nye mcm ni la..
tadi, baru teman dapat nengok ceghite hantu kak limah balik rumah..
tu pun nengok dekat youtube..
gelak sorang2 teman kat tempat koje ni..
nasib baik just ad cctv je..
kalau boleh di rakam nye suare,
xke malu teman nanti..
HAHAHA..
memg rugi teman idak dapt nengok dekat panggung wayg,
seronok bebenor teman nengok nye.tadi.
haish!
tapi ok ler..
nanti kalau orang tanye,
boleh ler teman kate teman udah nengok nye..
ni teman nak tunggu ceghite khurafat kat youtube..
nak nengok aku masih dara or damping malam,
macam kurang berminat pulak teman..
nak nengok ngangkong,
udah teman nengok kat penang arituh..

tapi,
teman memang respect same sedare mamat kahlid..
pandai deme buat ceghiter seram komedi tu..
tabik spring teman same sedare mamat kahlid tu..
goodjob!

2 comments:

cek mona said...

huh sume cerita tu aku da nengok beribu2 lemon kali! *belagak*

kamal "Özil" haziq said...

hah! ad aku kesah ko da tgk beribu lemon kali.....?