seguidores

Sunday, February 13, 2011

PD - edisi semasa di PD & pulang

ahah!
selamat pergi dan selamat pulang akhirnya
balik terus masuk kerja
HAHAHA
mule aku tak perasan
lastly baru aku perasan yang aku dah HITAM!
ouh man!
ah.. lantak arr
hitam manis kate kn

akibat berendam dalam air laut
dan kolam renang yang serendah 9 kaki
kami semua menjadi ala-ala orang afrika
lalalala~
lepak kat regency tanjung tuan
best o0o0o0o!
pastu malam lepak kat telok kemang, main bende terbang-terbang
cam budak kecik je ann..
tapi layan gak arr
lame tak jadi bebudak kecik
sekali-sekala, apa salahnya

second day kat sane,
adib baru sampai
kate nye nak datang lepas subuh
aleh-aleh,
pas syuruk baru gerak
kitorang punye tunggu nasi lemak
lastly si ehsan gorang nugget gn fries yang kitorang beli
kenyang gak arr
nasi lemak tu kitorang makan pas mandi laot gn swimming pool
then sambung balik mandi
naik pisang, main campak orang
lame tak kene air laot kate kan

tadi before balik pun sempat mandi lagi
si adib, ehsan gan wak jairy
sempat naik airhead lagi
sampai mintak nyawa lagi
penakot gak ghupe nye mamat-mamat gagah ni
HAHAHAHA
dalam kol 3 kitorang keluar dari kawasan yang di gelar PORT DICKSON
jam 4, aku sampai rumah dan
440, aku masok kerja..
arghh!!
letih seyh......

to my ayang,
sayang sampai dah k
selamat sampai
cume sikit hitam dari sebelum ni
HAHAHAHA
gambar nanti sayang upload k
tak sempat bawak kabel arr
nak cepat punye pasal
sok insyaAllah sayang upload hokeyh!
loveyoudear
mmwax! mmwax!

No comments: