seguidores

Tuesday, August 2, 2011

bazaar 18

semalam aku pergi bazaar sek7, yang dekat dengan tempat jual derian tu.. hari ini aku pergi bazaar sek18 pulak.. saje je nak tgk ape yang best.. antara yang tumpuan kat bazaar sek18 ialah murtabak.. aku nak cakap tang mana pun aku tak taw.. tapi ada 2 stall murtabak taw, dua-dua laku giler.. aku nak cilok-cilok pun tak boleh.. aleh-aleh aku beli nasik laok ayam.. tapi...... yang aku dapat tu ayam pencen.. giler liat aku nak telan.. sampai kene gelak dengan ajam, ila, bard, iza gn sorg brader ni.. dah la mahal.. grrrrr.. sumpah aku anti stall tu dah.. tapi aku buke still kat sek7 gak la.. depan kedai handset milik ajam.. bukak table punye.. cume table pinjam kedai amin thai.. hehe.. esok aku nak pegi bazaar mane plak? maybe 20 plak kot.. ade tepung pelita fofuler.. ok.. tata.. nak lepak jap.. customer takdak ni.. peace..

3 comments:

anitadiana said...

Salam Ramadhan 1432H
kak ita singgah dan follow...sudi-sudi singgah blog kak ita..

Syukur alhamdulilah .......
semoga amadhan kali ini mendapat keberkatan.......amin...

selamat menjalani ibadat puasa........

dhiera said...

selamat menjalani ibadah puasa~

sebut tepung pelita, saya macam teringin pula~

kamal "Özil" haziq said...

hehehe.. siang jangan arr.. malam boleh makan..