seguidores

Monday, August 29, 2011

ye ye, raye

ok. semua dah tahu yang hari ini last puasa, insayaallah. so dengan automatiknya bahawa esok dah raya. di kesempatan ini aku nak minta maaf jika ada salah silap selama aku menjadi blogger ini. kot ada yang terasa hati dengan post-post aku yang sebelum ni. aku minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. zahir dan batin. tapi nape erk? aku macam sedih je nak-nak raye ni. hmm, lupekan. ape-ape pun, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. ahah! sebelum aku terlupe. kepada adik-adik yang kat luar sane tu, janganlah main mercun ye. even dah banyak kes putus jari, melecur muka, sampai ada yang tercampak atas pokok, amiklah ia sebagai iktibar. jangan nak tunggu sendiri kena baru nak menyesal. berhenti dulu sebelum terkena. salam.

No comments: