seguidores

Monday, August 15, 2011

pantas

cepat je mase bergerak.. tup tup, dah 15/9 and dengan rasminya dah 15 hari kita berpuasa.. korang puase cukop tak? lagi 2minggu, dah raye.. kejap je kan.. korang dah beli baju raye ke? seluar raye? kasut raye? dah beli dah ke? aku belom lagi.. aku cume sempat beli tali pinggang raye je.. HAHAHA! tapi next week kot, nak jenjalan dengan encik zairy.. jenjalan carik baju.. bukan aku tak boleh pergi sendirik, tapi aku ni suke main amik je ape yang aku rase ok.. then last2 tak boleh nak pakai la, tak kenan kat mate la.. haih.. aku bawak si zairy ni pun bersebab.. mamat ni boleh la kate yang penasihat pesen terbaek.. hehehe.. orite la.. tu je kot aku nak cite.. otak cepat blank la pose-pose ni.. tu yang kurang post.. tata.. nak bukak pose nanti, jangan tamak.. kang buat dose je.. bubye.. peace..

No comments: