seguidores

Tuesday, August 2, 2011

ten to one-thirty

jangan bagi handphone aku bunyi masa aku keje.. aku tak suke.. kalo setakat mesej, aku ok lagi.. kalo aku dengar bunyi call, memang aku anti giler.. samada aku buat bodo, or aku angkat, tapi aku jawab nak taknak je la.. hehehe.. and mase aku dengan handphone aku just after aku tengok cite detective conan di saluran 611.. iaitu selepas jam 1.30pagi.. itu pun sehingga jam 2pagi sahaja.. after that, aku nak tido.. sebab aku setat keje kol 10pagi, and habis kol 10malam.. nak tutop kedai, buat closing semua, dalam 1030 aku sampai rumah.. then mase tu aku nak lepak-lepak dengan mak aku, adik aku, family aku.. kol 1155malam, turn aku tengok cite chuck and teros tengok conan kol 1pagi.. and aku sangat-sangat "suke" handphone aku bunyi time aku tengok tv.. ko tak suke? ade aku kesah.. tata.. peace..

2 comments:

Nilam suhana said...

hahahah... silent jer la hp tu.. saya kalau x suka org fon saya wat pekak jer bila fon bunyi... semua org dah jarang call atau msg sebab saya jarang angkat n balas... hahahah

Encik Haziq Harzizi said...

hahaha.. xley silent.. bahaye.. kang ibu call, lgsg tak dengar..