seguidores

Sunday, August 21, 2011

shopping lagi...

hehe.. semalam aku punye giler berjalan.. dari shah alam ke keramat, then balik ke shah alam.. dari jam 2 petang, sampai jam 4 pagi.. wawawawa! kire punye kire, separoh hari jugak la aku berjalan mencari barang.. tap last2 aku beli kat uptown24 je.. heee.. semalam je aku dapat rayban polarized satu, short jeans then beli patung domo satu.. bile aku ingat balik, semua barang yang aku beli tahun ni, majoritinya dari uptown24.. kasut aku beli kat uptown, owter seluar pun kat uptown.. cuma flip flop je aku beli online.. tu pun sbb member aku yang jual.. support member bro.. bile nak raye ni? terase nak melaram plak.. wakakaka! kepada cik gemok, selase nanti saye pos ye natang kale cekelat tu.. atleast paling cepat, rabu dah boleh dapat dah.. ngam-ngam awak sampai rumah.. hm.. out dulu la yer.. perot meragam ni.. kes sahor meggi je tadi la ni.. chow.. peace..

No comments: