seguidores

Monday, August 1, 2011

fasting month

alhamdulillah selesai satu hari berpuasa.. hari ini awok cume makan nasik, aym goreng, dengan sikit kuih dan neskepe ais je.. hehe.. itu je awok termampu.. nak banyak2 kang, lari bajet awok.. sebenar nye awok ni nak ucap selamat berpuasa kepada semua hamba Allah yang beragama muslim, tak kira bangsa.. hah! pastikan mekerme puase yer.. bukan ape, awok ni cume pesan.. nanti karang mekerme kene bakor dek dalam kubor nanti.. yeler, udah mekerme tak puase, sape suroh.. kak limah idak suroh pun.. kak limah cume ajor nyanyi lagu enjit-enjit semut aje.. hehe.. itu aje awok nak kabo kan.. awok tak taw nak kabor ape lagi, kecuali.. erm.. kecuali awok kene bukak puase kat tempat keje je.. waaaaaaa......~ hari-hari pulak tu.. sedehnye.. :'(
peace..

2 comments:

raje carl said...

selamat berpuasa ! :)

kamal "Özil" haziq said...

selamat berpuasa carl.... :))